Det bär västerut

Sitter och väntar på att pappa skall komma och plocka upp mig så att vi sen kan åka mot Pargas. Fast hu skönt att int behöva hoppa på tåget, de e så himla tråkigt. Praktiken är definitivt voiton puolella nu, 2/7 veckor kvar dvs 9 praktikdagar. Fick dessutom idag veta att ifall jag uppnår målen med praktiken behöver jag endas skriva en inlärningsdagbok på 1½-2 sidor som kompensation för de dagar jag varit borta. Fast hur skönt!

Planerna för helgen:

Ikväll blir det Idol semifinal, hoppas hoppas Erik och Tove går till final!
Imorn skall jag till FysioClinic i Pargas och tejpa lite, med kinesiotape då.
Antingen imorn eller på sönda blir det träff med Riikka
och sen på sönda kväll sätter jag mig på tåget tillbaka till Helsingfors för att forstätta praktiken igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0