Grattis hälsningar till Åbo!


Kommentarer
Postat av: Kapten Klänning

Hej.



Mitt namn skall förbli okänt, för jag har alltid velat vara anonym.



Tycker personligen att fröken verkar ha en ovanligt ståtlig och ifall jag får formulera mig fritt, även en ovanligt underbar bror. Dessa åsikter baseras såklart endast på bilden ni har publicerat.



Det finns en sak som inte kan undkomma min lilla hjärna att förbrylla sig över, 21? Menar du allvar? killen, låtom oss kalla honom Mesias, ser ju fan ut mera som 14/15?



Detta var allt jag hade att säga om detta vackra och uppiggande lilla inlägg du gjort.



Hejs svejs grus o gnejs

Anonym (pseudonym Kapten Klänning)

2009-12-21 @ 14:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0