Lugnet har lagt sig

Nu e julfirandet för i år över, tyst har det varit på bloggen men har faktiskt int hunnit in nå dess mer. Julhelgerna har firats med nära och kära från julafton till och med i söndags.

Julafton tillbringades hemma tillsammans med Mommo och min mosters familj. En riktigt fin och trevlig jul var det. Ingrid var bara för snäll och härlig hela kvällen, enligt henne var allt magiskt, underbat och såå stolt var hon över sin mamma :) Fick som jag önskat en ny kamera i Julklapp. Kamera som för övrigt var årets julklapp hos oss ;) Mamma fick nämligen en systemkamera i julklapp. En massa annat fint fick jag oxå och tackar så hjärtligt alla inblandade!!


(Klicka på bilderna för större format)



Juldagen och Julannandag firade vi tillsammans med Fammo och min Farbrors familj. Juldagen i St:Karins och julannandag hemma hos oss. Ebba fick busa med wilson på julannandag och vilken fart de var på de två hela kvällen. De var i en knut heela tiden.


(Klicka på bilden för att se den större)



På söndagen for vi sedan till mommo på middag, tillsammans med min mosters familj. Måste säga att det var så himla gott att äta nåt annat än julmat till middag. Inge fel på julmat men efter tre dagar vill man nog ha något annat. Blev bjudna på räkgryta med ris och till efterrätt lingon kvarg, yammi!


(Igen ett klick på bilden för full storlek)


Nu har så lugnet lagt sig och bara till att börja jobba bort julskinkan :) Tack än en gång till alla för inblandade för julen 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0