Mellandags rea

Var idag med mamma och Elin till Skanssi på mellandags rea. O wuups, fast ja tänkt att ja int sku köpa nå dess mer så fastnade mina tassar på ett par nya länkkitossor. Har länget kollat och velat ha nya, o nu hade de -50% på alla höstens modeller på Intersport. Mina två senaste par har varit Nike och har varit väldigt nöjd med dem så det blev det även denna gång. Mina klibbiga fingrar fastna även i en nike+ bit (passar ihop med nike+ skor) som kopplas till iPoden. Blir lite som en "tränings dator". Kan möjligen fungera som en morot och en motivations höjare :) För att nu övertala mig själv att jag gjort ett bra köp.


Skulle egentligen valt en annan färg av samma sko, nämligen lila, men storlekarna på mallen var nästan slut. Men hej vem väljer skor enligt färgen? e de nu int huvudsaken att mallen passar ;) Dessa var för övrigt de ända i min storlek som fanns kvar.


Var via HongKong på hemvägen. Tänkte jag skulle ta o bli lite blonader igen en gång och nyårsfin i håret. Bort med all utväxt. Återstår att se slutresultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0