Resultat redovisning

Den här helgen har minst sagt gått helt i handbollens tecken. Största delen av lördagen spenderade ja i PIUG (bollhallen i Pargas) då Elin hade två matcher där. Under andra matchen hade jag vår kusin med på bänken, hon e nog så söt lilla Ingrid :). Lite senare på dagen blev det ännu mer handboll då Piffens herrarna hade hemma match mot KyIF.

På söndagen var det sen start klockan 8 mot Kyrkslätt för två matcher till för Elins del. Poängskörden för helgen är inge fy skam, fyra matcher och fyra vinster vilket ger 8 poäng för flickorna i serien! Duktigt flickor!! Då jag kom hem till H:fors bänkade jag mig ännu framför tv:n för att se herrarnas cup final mellan HC West och Cocks.

Helgen i ett nötskal. Båda bilderna är från matcherna i Kyrkslätt på Söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0