Syskonskara -1 i julhandeln

Sista julklapparna blev inhandlade idag relativt snabbt och smärtfritt. Nu återstår bara att packa in allting, men som jag tidigare skrev, i måttliga mängder e de riktigt kul :) Började julhandlandet på cafeé med Fredrik, Michaela, mamma och pappa och avslutade med sen lunch/middag på red hot chilli's med Fredrik och Alexander. En hamburgertallrik var för bröderna och en ceasarsallad för mig. Var nog riktigt god sallad men har nog ätit bättre, den va otroligt saltig. Bara en i systerskaran saknades under dagen, allas vår lilla syster. Men hon var snällt hemma med hunden.


Såhär busy storebror har jag ;)


O en filosofisk lillebror har jag ;)


Sist men inte minst en väldigt osmickrande bild på mig med min sallad,
men en bild i allafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0