Blackout

Oj voi så de va tomt i huvet på mig ida då ja sku undersöka min patient. Hacka fram mig på min knaggliga finska i intervjun, som nu gick någålunda. Men sen, själva undersökningen. Kunde int överhuvudtaget förklara hur jag ville hon skulle utföra olika rörelser och sprang av och an i rummet o fundera från vilken sida jag egentligen skall kolla på resultate...huhh! Svettigt värre! Efter avslutad session var det bara att sätta sig framför en dator och skriva ner en pantientberättelse, naturligtvis på finksa. Fick feedback av min handledare i ett lite senare skede o hon tyckte dock att hela undersökningen gått riktigt bra och att jag kunnat hantera situationen lugnt och smidigt. Har jag för höga krav på mig själv då jag tycker att allt bara går åt skogen hela tiden? Imorn blir de undersökning av en nackpatient, iiik paniik!

Ikväll blir det äntligen handisträning igen för min del, efter två veckors paus, kiva kiva!! Men före de skall jag inta lite energi i form av rågsmörgås med potatissallad på och en riisifrutti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0