Hellas-Kiffen

Hemma igen efter dagens match. Det blev en förlust igen en gång, fast int lika stor som de tidigare varit. Slutresultatet skrevs till 23-14 efter 60 fulla minuter. Vi spelade faktiskt stundtals riktigt bra, och som alltid går början bäst. Sedan märker man att konditionen börjar ge efter samtidigt som målskillnaden växer allt större. Själv är jag delvis rätt nöjd med mitt spel idag, fast kändes som om jag största delen av matchen låg på golvet. Dock innanför 6 meter, så har med andra ord lyckats ta mig igenom försvaret. Det som stör mig allra mest är att bollen int vill hitta vägen in i mål från min hand, trots bra chanser. Bättre lycka nästa gång, 19.12 mot HIFK Planets.

Dagens saldo: ca 55/60 minuter spelat, tro det eller ej varken varning eller 2 minuter för mig ida, ömmande knän och igen en gång är jag vackert blåprickig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0