Mjusic

BassBros-Bianca
Låten som för tillfällfället snurra i huvudet på mig, förutom all julmusik då :)


Har ida haft lite självständigt arbete på praktiken då ja fått ta hand om två patienter helt själv. Ensam utan någon handledare med i rummet. Dessutom hade jag en patient som handledaren satt med och följde med mitt arbete. De gick faktiskt helt okej! Men egna patienter betyder oxå mer skriverier på finska...men de går bättre hela tiden. Ännu har jag 4,5 veckor på mig att öva.

Läste min vana trogen mailen då jag kom hem, o finns nu en möjlighet att jag jag kanske kommer tejpa nåra av min fysioterapeuts patienter med kinesiotape då jag är hemma i Pargas. Detta då det inte blev nån kurs för hans del under helgen som planerat, men det återstår att se.

Ikväll var det handbollsmatch inskrivet i schemat men pga att så många är sjuka eller borta inhiberades den. Istället blir de träning i vanlig ordning.

Kommentarer
Postat av: minna

hejja hejja gillar den där tejpningsgrejen:)

2009-11-18 @ 19:44:12
URL: http://minna-traningsdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0