Praktiken väntar

Bloggen min har varit rätt död ett antal dagar nu. Kan förklara detta med att jag legat hemma i Pargas med ryggen trevligt sjuk. Har inte kunnat sitta ordentligt sedan natten onsdag-torsda då jag vaknade mitt i natten med den härliga värken. Så har till största delet varit i vågrät ställning under vistelsen hemma. Tågresan hem idag var inget vidare kul, sitta två timmar med en sjuk rygg är inget jag rekomenderar.

Imorgon börjar min 7 veckor praktik på Malms HVC. Känner mig nog lite nervös för imorgon, men nog går de väl bra. Känns bara som att jag inte kan något, men dit skall jag väl för att lära mig, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Precis så e det, varför skulle man annars ha praktik: ) Kanske du ändå borde först fara till läkare, så att du får någo muskelavslappnande för ryggen.

2009-11-01 @ 22:55:45
URL: http://www.vardagsparlor.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0