Tomt

Precis vad de vari på bloggen i en vecka nu. Har spenderat helgen hemma hos föräldrarna i Pargas, o de slutade int på bästa sätt direkt. Natten lörda-sönda vakna ja på natten och kastade upp, efter det började sen febern stiga...suck! Sjuk igen, faan. Fick på månda ringa till praktiken och sjukanmäla mig igen en gång, jobbigt värre. Som ni säkert kan ana blev det ingen hemfärd för mig då helgen var över, utan befinner mig faktisk fortfarande i Pargas men imorn skall jag nog söka mig tillbaka till H:fors igen.

Praktiken lider definitivt av det här, men ett postivit besked fick ja dock från praktikens sida. Nämligen att jag inte från deras sida kommer behöva kompletera de dagar jag missat. Hoppas bara på att skolan är på samma linje med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0