Tröttis

Måst säga att de e otroligt hur praktiken kan suga kraften/energin ur en. Alla nya intryck, allt tänkande och funderande och all ny information som matas i en dag efter dag. Är totalt kaputt då jag stövlar in genom ytterdörren hem igen. Lägger mig mer än gärna på sängen o tar de lugnt då jag kommit hem, men försöker att ändå int somna, de leder bara till att John Blund hälsar på nån timme senare än behövligt. Börjar imorn först klockan 9, ska bli härligt med en extra timme sömn!

För att gå till nåt som alla pratar om nuförtiden, svininfluenssa och vaccinet. Fick nu från skolan ett "intyg" om att jag är på praktik på HVC och därmed borde vara berättigad till vaccinet redan nu, men lärarna har ingen aning om ifall hälsostationerna godkänner det. Återstår att se, bara jag hittar tiden att pröva eller ringa och fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0