7 av 7

Nu är det slut, mina 7 veckor på neuropraktiken är över :) Det har varit en riktigt givande praktik och jag har trivats bra på stället. Tur är väl det då jag kommer tillbringa 7 veckor av sommaren 2010 på samma ställe. Har bara lite svårt att förstå hur tiden bara kan flyga iväg på det sättet den gjort. Nu blir det breddstudier och examensarbete för fulla muggar hela våren.

O som jag firat prakikens slut. Först grupparbete i skolan, diska bort himalaya från diskbänken, rensat golvbrunnen i badrummet och sist men inte mins bykt en maskin med lakan. Så nu är jag minst sagt värd en fortsatt lugn fredagkväll. Blir flashforward från nätet :)

Imorn blir det sen handboll för hela slanten. Tänkte först fa och kolla första semifinalen mellan Sparta och HIFK efter det blir det sen egen match. Får bara se om ryggen och knä klarar påfrestningen, var ju en tid sen jag själv var på handbollsplanen. Annars blir det hejarop från bänken istället, men hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0