Ett bittert slut

Ni kan säkert än en gång gissa er fram till slutet på vår match mot Hellas ida men knappast slutresultatet. Jo de blev en förlust men denna gång med mer acceptabla siffror 18-25. En bra match från vår sida om man jämför med resten av säsongen dock vakna vi lite för sent, vann nämligen andra halvleken. Själv lyckades jag smälla in två av målen.

Igen en gång får jag ta mig en tankeställare på hur ekvationen Linda+Handboll egentligen går ihop. I slutet av matchen blev det åter igen bänken+ispåse över knä för min del :/ De blev jouren direkt efter matchen och mina arma följeslagare följde med mig hem idag igen :(

Högst troligt är väl säsongen förbi för min del trots att två matcher återstår. Frågan är bara vad som händer nästa säsong. Jag gråter blod varje gång jag tänker på den. Jag vill så himmelens gärna spela men kroppen verkar vilja någåt helt annat. Under tiden jag grubblar över det hoppas jag ännu på att kunna spela sjundeå cup i maj. Ifall jag säger ifall det int sku bli nån nästa säsong vill jag ha ett bättre slut än det här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda nu är det vår där ute, men här hos dig är det ännu ganska vintrigt... dags att plocka fram sommarbilderna?? :)

2010-04-14 @ 19:49:12
URL: http://www.peppar.fi/blog/56418/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0