Helgen fylld

Tog igår en kort långsam morgonpromenad längs stranden i ett härligt vårväder. Solen lyste och himle var blå. Fast då jag kom hem fick vädergudarna svårt att bestämma sig vad för väder de riktigt vill ha. De snöa och solen lyste om vart annat. Även idag har morognvädret varit heelt underbart vårigt :)

På kvällssidan tog bar det av till Östra sidan av Helsingfors, nämligen till Nordsjö och hem till Minna och Anders på inflytningsfest. Det bjöds på bål och lite smått och gott att plocka i sig. Senare mot kvällen togs twister fram och vi hamna bokstavligen i knut med varandra men kul var det :) Hade en jätte trevlig kväll och hoppade först på sista metron hem. Tack!

Nu skall jag så småningom börja ta mig mot kyrkslätt var jag kommer möta upp PIF C-flickorna. Det är nu dags för Final4 turnering, det spelas om FM medaljer. 16.15 spelar flickoerna semifinal mot KyIF och beroende på resultatet i den matchen blir det antingen brons eller final match var antingen HIFK eller atlas står för motståndet. Önska oss Lycka till!

Kommentarer
Postat av: minna

tack själv för att du kom, det var kiva. vilka fina foton du fick :)

2010-04-25 @ 20:20:45
Postat av: LINA K

Har också börjat ta morognpromenader längs stranden och längs en skogslänk - hääärlig start på dagen! =) Och vad kul med fest!



SV: Är tillbaka på bloggen nu, har haft en hel massa på gång de senaste 2 veckorna som gjort att jag varit tvungen att lägga allt annat åt sidan ett tag ... ska försöka komma igång ordentligt nu igen! =)

2010-04-26 @ 11:39:36
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0