Nu så...


...kan jag börja räkna dagarna istället för veckorna tills sommarjobbet slutar. Påbörjar nämligen sista arbetsveckan för denna sommar imorgon. Vilket betyder att det börjar bli ett måste att damma av alla papprena som har med slutarbetet att göra. De två senaste helgerna har jag mentalt börja förbereda mig för vad som komma skall, artiklarna har nämligen rest med i kassen ut till stugan. Dock har de legat där orörda. Men en början, eller hur?

Kom idag tidigt tillbaka till Helsingfors, om man jämför med resten av sommarhelgerna. Startade nämligen tidigt från stugan (redan 13-tiden) då det regnade smått hela tiden och åskan började mullra på avstånd. Trots det lite sämre vädret har jag ändå fått en riktigt avkopplande helg på stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0