Varför?

En fråga som jag definitvit ställde mig idag under handbollsträningen. Varför har jag inte skaffat linser tidigare? Varför har jag spelat/tränat i en suddig värld i så många år? Det är en ny värld. Bollarna gick kanske inte riktigt dit de skulle alla gånger men man vänjer sig väl snabbt får jag hoppas :) Kan inte annat än igen en gång konstarea att det inte var en dag för tidigt att skaffa linserna!

Träningen gick annors helt bra, lite mer snabbhet skulle behövas i benen. Men kanske träningen ger resultat? Intensiteten på träningarna är inte ens möjlig att jämföra med kiffens de senaste två åren. Mer fart och högre kvalitet på träningen är det definitiv i Pargas. Är hittils väldigt nöjd med beslutet om ett klubbyte.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

kanske dags att du skaffar linser då om du ser suddigt?

2010-08-31 @ 15:32:22
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0