Ännu en slö dag

Blev ingen skola för mig ida eftersom jag på morgonen trodde lungorna skulle komma upp samt lite stegring i kroppen ännu. Men för det bestämde jag mig att det inte skulle bli en rikigt lika degig dag som igår. Steg snällt upp ur sängen och bäddade den samt lade kläder på mig. Duktiga jag! Men kasta mig ändå på sängen för nåra timmar och kolla på ghost whisperer. Bestämde mig för att vara lite aktiv ändå och började söka artiklar till vår nya tema ide för examensarbete, lyckades hitta en del. Jenny kom sen hit efter skolan så sökt vi tillsammans o hitta ännu fler. Verkar lovande :)

Smärtan bakom skulderbladet har lättat en hel del efter mina fysioterapi behandlingar men är ännu int helt borta. Så då Jenny nu ändå var här fick hon uppgiften att tejpa det åt mig, o nu känns det ännu bättre :) Tummen upp för kinesiotejp!

Här har snön vräkt ner nästan konstant hela dagen.
Fast den här bilden är tagen i Pargas förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0