En kalldusch

Satt igår på riksväg 1 och skrålade ikapp med mamma till mamma mia, anna puu och absolut music 60 skivorna. Den ena mer hes än den andra, tror int jag velat sitta i baksätet och lyssnat på oss :) Anledningen till en färd österut var en obligatorisk skoldag för min del, medans mamma fördrev tiden på stan.

Trots att allt sett så lovande ut med ämnet till examens arbetet, gönt ljus från skolan samt referenslistan på 42 studier föll vi platt på magen med Jenny igår. Lyckades visserligen någålunda lägga artiklarna i nån slags kategorier, men då vi började söka efter artiklarna fick vi vår kallducsh. De är ytters få som finns att få i fulltext samt att flere av atriklarna är på språk vi definitivt int skulle klara av, eller vad sägs om turkiska eller polska. Suck! Så nu e de att börja om från absolut noll, me andra ord komma på ett nytt ämne :/

Då smärtan bakom skulderbladet int gett med sig nu under helgen blev det ett samtal till fysion och nån minut senar var tiden för idag inbokad. Så om en stund får jag hoppa i duschen och laga mig klar så jag hinner dit till klockan ett. Som tur har jag mammas bil att ta in till malmen.

En av favoriterna från Mamma Mia skivan

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh jaag älskar mamma mia!

2010-02-03 @ 21:30:13
URL: http://johannasstil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0