En OS Måndag-15.2

Fick inte upp bloggen mer igår kväll efter att jag skrivit färdigt inlägget nedan och försökt spara de. Så ni får det nu istället.

 


 

Jag tycks vara otroligt dålig på att uppdatera bloggen under tiden jag är i Pargas, vet int rikitg va de beror på. OS är nu i full gång och jag har redan hunnit med att vaka till 2 tiden två nätter redan, och för tillfället ligger jag på soffan men datorn i famnen och herrarnas 15km fristil (skidning) på tv:n. Det stora minuset med att OS går på andra sidan atlanten är att just tävlingarna till största del avgörs på natten finsk tid. Den här veckan går det ännu att vaka men nästa vekca börjar praktiken och om jag då vakar kommer jag vara zombie under dagarna.

Hade inbokad tid till FysioClinic på dagen ida. Då behandlingen inte gett de resultat den borde vid det här laget kunde min fysioterapuet inget annat än konstatera att det högst troligt är en prolaps i övre bröstryggen. Nu är det inget annat än spontan läkning som gäller, vilket i normala fall tar från 1-4 månader. Har tidigare berättat om att diagnosen varit en disk som tryckt mot nervrötterna. Skillnaden nu är att väggen på disken högst troligt inte är hel, som han tidigare trott.


Imorn på dagen hoppar jag på tåget och återvänder till Helsingfors igen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0