En ovanlig situation

Idag morse var det dags för match emot serieledarna i damernas division 1, nämligen Atlas. Var int riktigt fullt kry igår och under natten steg kroppstemperaturen över 37. Var i valet och kvalet om ja skulle fara o spela eller int. Efter en burana på morgonen kändes det bättre i kroppen så bestämde mig ändå att int lämna laget helt i sticket och helt utan bytesspelare, men på de villkore att jag enbart hoppar in korta stunder i matchen. De sluta ändå med att jag sist och slutligen spelade nästan 30 minuter. Kändes helt ok i kroppen under matchen men både i paus vilan och efter matchen var jag rätt färdig. Känner mig definitivt bättre nu än jag trodde jag skulle göra men imorn får jag säkert stå mitt kast för mitt rätt dumma beslut faktiskt måste jag erkänna. Jag tror knappast jag behöver berätta hur matchen slutade...

DAGENS SALDO: ca 30 minuter på plan, en missad straff, för ovanlighetens skull på bytesbänken vid matchstart.

En väldigt talande bild på hur jag kände mig idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0