Nästan människa igen

Efter en dusch imorse kände jag mig lite mer som en människa än vad jag gjort de senaste dagarna. Men hostar fortfarande varje gång jag försöker röra på mig. Hade helt klart bestämt mig för att börja läsa på fredags tent idag. Hittilis har jag int kommit längre än att jag sökt boken från skolansbibba och printat ut handoutsen. Har dessutom varit duktig och kollat upp vad som skall läsas ur boken.

Nu måst jag försöka få i mig nån mat o sen ta mig i kragen och påriktigt börja läsa.

Det är en hel del sidor som bör avverkas i denna bok innan fredagen. Dessutom en bunt med artiklar på olika språk.

Kommentarer
Postat av: nina

Beklagar att du är sjuk, det är aldrig trevligt. Har d nu säkert laddat upp med tillräckligt vickvaborubb och hostmedicin?! Lycka till med tentläsningen. :)

2010-02-09 @ 17:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0