Pizzatime

Fixade ihop en egen pizza till middag idag tillsammans med Nenne. Fylld med paprika, rödlök, körsbärstomater, champinjoner och chevre ost, mums!!

Fick en otrolig beslutsångest för handisträningen ikväll, träna eller int? Sku så vila fa o träna men vet att jag int borde då ja knappast sku bli friskare av de. Brukar kunna vara rätt envis, men idag har jag sist och slutligen tagit mitt förnuft till fånga och stannat hemma.

Träffade förresten på Jessica, en jobbkompis från i somras, i skolans datasal idag då jag printade ut mina handouts. Var rikitgt skoj att ses igen, var nämligen en bra tid sen vi senast träffats. Blev o prata bort en god stund med henne :) Angående tentläsningen går de för tillfället int sådär himla bra, har absolut noll motivation. Sku man bara få läsa på svenska sku de gå mycket lättare...

Kommentarer
Postat av: Lina K

MUMS va gott det där ser ut! Tur att min sambo är på väg hem med mat, för nu blev jag verkligen hungrig! =)

2010-02-10 @ 18:09:59
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0