Pyjamasparty

Har kastat bort denna söndag totalt genom att tillbringa dagen i sängen. Hostat, harklat och snörvlat med en kroppstemperatur lite på 37, men får väl skylla mig själv efter gårdagens dumma beslut. Någå kläder fick jag aldrig på mig utan pyjamasen har stått som dagens outfit. Datorn har surrat på hela dagen, paradise hotel varvat med ghost whisperer och lite slösurfande emmelanåt. Blir spännande o se vad kroppen hittar på till imorn, om det blir skola eller int. Känns de som ida så tar jag nog sovmorgon.

Var ute på isen i Pargas gästhamn under veckan som gick

Kommentarer
Postat av: Mamma

..ja..lilla Linduschka..vad var det jag sa..håll dig borta från handbollsplanen..du vet själv mycket väl att man inte ska utöva tung fysisk aktivitet om man har flunssa...du din lilla envisa rackare..;-) Sköt nu om dig riktigt ordentligt så du blir frisk..Pusseli pusssss...

2010-02-08 @ 17:32:55
URL: http://bloggen.fi/vardagsprlor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0