Måndags "bränna"

Medans andra firar sportlov har jag påbörjat ett nytt praktik avsnitt på sju veckor idag. I sju veckor kommer jag att vistas bland neurologiska patienter på Storkärrs sjukhus här i Helsingfors. Blir dock ca en veckas paus under påsken då jag åkert på handbolls resa med PIF CF96 till Danmark. Mina förväntingar inför fältet har den här gången varit rätt låga, och kanske det är just det som gjorde att jag kom hem med en relativt bra känsla i magen.

Efter allt för mycket slöande under helgen har jag idag gjort nåt som jag inte gjort på nästan fyra år. Har varit på ett spinning pass tillsammans med Nenne. O ett rikitigt lyckat ett :) Jag bara älskar den där härliga brännande känslan i benen, blir definitivt ett nytt pass inom en snar framtid! 681 kcal lyckad jag göra mig av med under en timme, inte illa! En smootie med frysta hallon, banan, naturell youghurt och en droppe saft fick agera återhämtningsdrink då vi kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0