En fartfylld helg väntar

Vill börja med att hälsa GRATTIS åt familjen Laurén till nytillskottet :) En liten flicka såg dagens ljus igår, en lite kusin :)


Lilla gulliga Ingrid som blivit storasyster :)

Vilken intensiv, otroligt rolig och lärorik dag det varit på kursen. Med 6 deltagare och 2 ledare kan jag verkligen säga att man får mycket ut av en kurs. Att kursen dessutom till största del går på svenska är naturligtvis oxå ett mycket stort plus (skulle egentligen vara engelska och finska). Började dock dagen med att jag och Jenny var på plats 7.45 då vi fått information om att vi skulle börja 8.00, men så va då int fallet utan 9.00 var tydligen rätt startid. Snällt satt vi sen o vänta. En massa teori, nya metoder och tekniker och en hel del tejpande har vi hunnit med idag, dagen slutade 17.00 o imorn fortsätter det roliga igen klockan 8.00.

Var hem via och fick jävlig nyhet av min kämppis, BYKAMASKINSSKRÄLLE HA GÅTT SÖNDER!!!
19.00 sku ja möta Elin på järvägsstation, men hon hadd ju lyckats med att hoppa av tåget i Böle. Fick åka dit o hämta henne iställe. Nu väntar ett programrikt veckoslut tillsammans med henne. Imorn blir det kusr för min del till 13, därefter matlagning och sedan börjar vi söka oss mot Vanda för att heja på Finlands handbollsherrar i VM-kvalet. En match har vi ocå tänkt hinna kolla på live under söndagen med. Efter det kommer vi båda åka hem till Pargas.

Kommentarer
Postat av: Mammma

Ha det så sköj: )

2010-01-15 @ 22:23:59
URL: http://www.bloggen.fi/vardagsprlor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0