HIK-Kiffen

Var igår på en kort vist till the big city Hangö, hade nämligen match mot Hangö IK. O som alltid annors kan ni ju försöla gissa er till hur det gick. Jo som vanligt blev det en stor förlust, men det är definitivt inget konstigt då vi inte kan spela som ett lag. Allt hänger på individuella insatser och kan ärligt säga att våra individuella färdigheter inte är de bästa direkt. Var så otroligt irriterad sen efter matchen då lagspelet int överhuvudtaget fungerade. Skall vi ha en möjlighet att vinna en match bör vi definitivt spela som ett lag och dessutom bör konidtionen i laget höjas markant!

Märkte redan på uppvärmingen att matchen för min del kommer gå åt skogen då alla skott vid målvaktsuppvärmingen gicg förbi målet med marginal. Och tada va månne de sen gjorde under själva matchen. Jo utanför och rakt på for skotten mina.

Dagens saldo: Nästan 60 min. speltid, fläskläpp, endast nåra få blåmärken. Ja så mycket annat finns int tillägga.

Hade pappa som chaffis och Elin som supproter med mig. Dessutom hade Jenny kommit till hallen för att titta :) Pappa agerade dessutom forgraf för matchen, så nu finns det "bara" nästan 800 bilder från matchen :O Int de lättaste att välja ut bilder därifrån. Här kommer en liten liten bråkdel av dem.


"Inte utan min banan"


Linda går på skott!


En rätt typisk anfalls uppställnig



Försvarsdags


"Playmaker-Linda" vill ha körning från höger



Finta finta, åt vilket håll?



Fysioterapeut-Linda i farten

Kommentarer
Postat av: Michaela

Gillar "banan-bilden" :D

2010-01-12 @ 16:49:51
URL: http://bloggen.fi/michaelab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0