Post

Det anlände igår en bok på posten, eller rättare sagt landa den i valintatalo och jag fick spatsera efter den idag. Boken lär handlar om hur fasciorna i kroppen sitter ihop med varandra och bildar större helheter och mönster i kroppen. Detta lär förklara en hel del hur och varför kinseiotapen faktiskt hjälper. Alla deltagrana samt ledarna på kursen förra helgen rekomenderade faktiskt boken och metoden så kunde inget annat än beställa den då jag kom hem. Nu e de bara att sätta sig ner och försöka läsa och förstå :)

Anatomy Trains av Thomas W. Myers

Det har dessutom anlänt ett maxi brev åt mig, som kommer ligga i postens förvar till på månda då jag kan fa o hämta de. De som är mest spännande är att jag inte överhuvudtaget vet vad som ligger i det. E riktigt nyfiken! Det ända jag sådär smått skulle kuna tänka mig vad det är kom jag på tidigt imorse, ifall kursledaren missuppfattat mitt mail och skickat fyra rullar tejp åt mig istället för fyra lådor. Det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0