Slödag

Usch så slö man emmellanåt kan vara. Har degat framför tv:n eller stirrat på datorskärmen o slösurfat mest hela dagen. Lite före fem bestämde jag mig att de får räcka och aktivera mig lite genom en dryga 5 kilometers promenad med Ebba. Frisk luft skadar aldrig!


Snön ligger fortfarande lika vit på marken som den gjorde
i början av Januari då denna bild togs

Något som jag definitiv borde börja ta tag i sådär inom den absolut närmaste framtiden är examensarbetet. Vill jag bli färdig till julen skall arbetet lämnas in i slutet av september. Nästa deadline är i november och då är betygen i handen i Februari 2011. Idén om vad jag vill skriva om finns, måste bara få klartecken från skolan. Väntar dessutom på en referenslista på forskningar i ämnet som vår kursledare lovade skicka oss (mig och Jenny) sen är det bara att sätta i gång för brinnkära livet. Har ännu bara lite svårt att förstå att tiden för att starta detta projekt faktsikt redan är här.

Klockan 21 ikväll bänkar jag mig igen en gång framför tv:n, Sverige möter då Slovenien i herrarnas handbolls-EM.

Kommentarer
Postat av: emmelist

vad roligt att du vill vara med och tävla :D



vad pysslar du med ikväll då?

2010-01-19 @ 20:40:37
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0