Tisdag igen

De e nog konstigt hur dagarna bara flyter på och jag har svårt att märka hur tiden bara flyger iväg. Gör lite det ena o det andra under dagarna och vips byter dygnet om. Har ju snart ingen koll på vad för veckodag det är mera. Promenader med Ebba, besök på Åbolands handlande och shopping, har avlöst varandra de senaste dagarna. O imorn styr jag kosan tillbaka till Helsingfors för en återgång till vardagen. På torsda sätter ja mig nämligen ner på skolbänken igen. Blir bara en kort vistelse igen då jag tar Ebba med mig, så vi åker tillbaka till Pargas ren på Fredagen. Men resan till och från Helsingfors underlättas ganska så bra av att jag får låna pappas bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0