Tisdag

Undras hur mycket jag kommer hosta inatt?? Vaknade med halsen sjuk o lite hosta men allt gick om till kvällen och bestämde mig för att farao träna lätt ändå. Hade idag bästa träningen på länge, trappträning till uppvärmning samt 15 min käppjumppa och sedan en timmes halltur. Det är länge sen vi tränat på egenplan då vi alltid spelar med herrarna, men då herrarna hade match idag var vi "tvungna" till att ha en egen träning. Och som den utnyttjades, trots att det till en början verkade som om det inte skulle bli till nåt så blev det en riktigt lyckad träning tillslut. Mycket passande, springande, jagande och till sist spel 4 mot 5 mot ett mål.

Lätt träning var vad jag hade trott det skulle vara. Var ju omöjligt att ta det lugnt då vi äntligen hade så bra träning. Efter drygt halva träningen börja hostan göra sig påmind och nu får ja ta mitt kast. Trots en sked hostmedicin vill den inte riktigt ge med sig.

Axeln är tyvärr int riktigt 100%-ig för tillfället, gör sig påmind mest hela tiden. Vilket ledde till ett samtal till Pargas, en preliminär diagnos är ställd och en tid för undersökning är därmed inbokad till torsdagen. Så mamma ja, jag kommer hem till helgen :) Rättare sagt säkert ren imorgon.

En kort slutsats kan ju vara att de kanske int var den smartaste idén att fa o träna idag, men de e vad jag älskar mest!

Minna har förövrigt oxå varit och hälsat på idag. Vi lagade riktigt god mat tillsammans, nämligen ugnsgrönsaker. Batat, rödbeta, palsternacka och morot i ugnen och en sallad till, blev riktigt gott faktiskt, nam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0