Vardag varvat med hundliv

De första två skoldagarna för det här året är nu avverkade. Med andra ord är jag tillbaka i vardagen igen. Blev bara lite annorlunda men kul vardag då jag hade Ebba med mig till Helsingfors. Hon har nog varit lite fundersam men jätte snäll och duktig.

På onsda kväll då vi kom till Helsingfors var Lotta med sin lilla vovve Sune på besök, di fick busa på ett bra tag både inne och ute. På torsda efter skolan var vi sen och hälsa på Jenny och hennes hund Sandy. Gick till en hundgård me dom, Sandy visa direkt att hon var större starkare och äldre så Ebba blev rikit rädd. Men då en tredje hund kom in i hundgården blev de fart på dem alla och di fick springa av sig riktigt ordentligt.

Har ida äntigen fått min studieplan lagade och in till studiestödsnämden vid Arcada. Så nu bord de ha alla papper inför mötet nästa onsda då di skall ta ställning till om jag får mitt studiestöd förlängt eller int. Bara att hoppas det blir ett positivt beslut som dimper ner i postinkastet nåra dar efteråt.

Kom hem till Pargas igen med Ebba för en stund sen, hon blev så otroligt glad då vi kom hem. Tyvärr var ingen annan hemma då vi kom, men de återstår att se vad hon säger resten kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0