Halva distansen

Idag har jag jobbat precis halva tiden av mitt sommarvikariat på storkärrssjukhus, 3½ vecka av sju. Känns nog lite smålustigt. Tiden har runnit iväg och bara jag vet ordet av så är väl sommaren slut. Har dessa första 4 veckor varit på samma avdelningar som jag gjorde praktiken i våras på. På måndag kommer min handledare från praktiken tillbaka från semseter, vilket betyder att jag kommer byta avdelning. Detta kommer betyda, nya patienter, nya vårdare och nya rutiner. O ja som precis kommit in i rutinerna på avdelningarna jag är nu. Men en erfarenhet rikare kommer jag bli igen, vilket definitivt inte skadar :)

Kommentarer
Postat av: Jessi

Nå vi saknar nog dig också på jobbet! :(

Ja va på kvällstur ida o allt gående tycktes hjälpa lite, värken försvann för en stund iallafall. Det är bara så jobbigt då int någon ställning känns bekväm, men ja ska nu kolla imoron hur det känns o sen e de väll bara att ringa farbror doktor :/ suck. Sku int alls orka, får lite hepuli av sånhänt! Kramar!

2010-07-21 @ 20:29:05
URL: http://jessishorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0