Strandliv i Helsingfors

Idag nästan direkt efter jag cyklat hem från jobbet for jag iväg till nordsjö för att njuta av lite strandliv i gott sällskap. For och hämtade Minna och blev bjuden på jordgubbar med vaniljsås, nåt man inte kan få för mycket av :) Efteråt gick vi iväg till solviksstranden som ligger väldigt nära dem. Solvikstranden är en stor härlig sandstrand och de bästa av allt är att man ser havet och horisonten då man tittar ut över vattnet. Inte som på andra stränder jag varit i Helsingfors var man ser höghus på andra sidan då man tittar ut över vattnet. Bollade lite med Minnas volleyboll på stranden oxå. Och för att avsluta dagen på bästa möjliga sätt ställde vi oss i glasskön och köpte en stor glass vardera :) Måste bara säga de igen, men jag bara älskar sommaren!


Kommentarer
Postat av: jessi

Hej! har du nå bra idéer mot ischias värk? :/

2010-07-20 @ 22:37:55
URL: http://jessishorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0