Förändring

Efter en lång dag igår med skola och examensarbete avslutade jag dagen med en sen kvällspromenad tillsammans med min kämppis. Vi kom hem runt en halv tolv och de kändes helt otroligt att man ännu den tiden kunde gå ute med bara shorts o T-skjorta i maj månad.

Imorse blev ja sen glatt överraskad då solen sken in genom fönstret. De hade ju lovat moln och kyligare väder. Tog en bra bok med mig ut och lade mig ner på gräsmattan på innergården ett par timmar, hur skönt som helst. Tur var att jag hitta ut direkt för nu verkar himlen förändra färg från klar blå till grå och mulen. Regnväder pågång kanske? Kanske motiverar mer att ta fram examensarbete igen en gång. På månda borde vi nämligen få planen inskickad till handledaren.


Kommentarer
Postat av: Mamma

..låter som en bra dag..bättre än vad vi har haft..med landebestyr, du vet..men nu är vi hemma och gamlahuset är städat.. :-)

2010-05-22 @ 21:56:00
URL: http://bloggen.fi/vardagsprlor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0