Helgens träning

Lördagen var lite utav en vilodag men åkte ändå tillsammans med Pappa, Elin och Ebba till mustfinn så att Ebba skulle få springa lita löst. Blev int så himla mycket motion för vår del men Ebba njöt destumer.

På söndag var jag sedan först ut med Pappa och gå med Ebba en drygt 6km länk, kändes bra att få mjuka upp benen lite. På kvällen då vi kommit hem från fammo hoppa jag sen med tillsammans med Elin i länkkitossorna och for på en kort runda i skymningen. Blev en 3½km runda för oss båda.

O nu efter att ha suttit fastklistrad vid datorn med examensarbetet nästan hela dagen känner jag mig välförtjänt av en runda. Så ska bara ta o byta om och sen sticker jag iväg, antagligen längs stranden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0