Dagar i Pargas

Senaste Söndag hoppade jag på kvällståget hem mot Pargas och tillbaka i Helsingfors var jag igen på Torsda morgon. Efter måndagen kunde jag ta det ordentligt lugnt då vi skickade in vår examensarbetsplan för godkännande till handledaren. Solen har tittat fram flera dagar (int lika varm som veckan innan) så de blev flera långa sköna promenader med Ebba under tiden. Var oxå och tittade på då Elin sprang ärevarvet. tillsammans med sina lagkamrater.

Har chillat på terassen i solen, busat o myst med Ebba


och så åkte kameran fram när det var som bäst :)

Denna Pargas visit slutade med ett Bio besök tillsammans med Elin på Onsdagen, var The Last Song visades på duken. Fjortis film må ni säga men ändå just i min smak. En film definitivt värd att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0