Vappen 2010


Vappen blev en rätt lugn tillställning för min del i år, hade Ebba med mig till Helsingfors hela helgen då jag agerade hundvakt då mamma och pappa blivit bortbjudna. Var meningen att vi skulle fara ut till apollo på Fredag kvällen och lyssna på TrrTrrTrr som var dit och spelade. Men då inte alla i gänget slapp in blev det tyvärr inte till något denna gång. Otroligt länge sen jag senast hört Trr spela. Istället gick vi till en Tigers, men redan efter en cider och en drink började vi dra oss hemmåt. Dock via den sedvanliga grillen för lite fransikar :) yam! Men student mössan blev iallafall använd i år oxå :)

På lördagen var det nog tur jag hade Ebba hos mig, annors skulle jag nog fördrivit hela dagen inomhus och bara slöat. Grått och trist väder usch! Men under min långpromenad tittade solen fram nåra gånger nog. På kvällen gick vi sen till en fotbollsplan tillsammans med Nenne och kastade boll åt Ebba och busade...men korven i fickan var nog de som intresserade mest :) På söndagen packade ja sen ihop våra saker och körde hem till Pargas med Ebba igen...o oj va glad hon var att komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0