Det var inte igår...


Ligger förtillfället i sängen hemma i Helsingfors och funderar om jag är tillräckligt mogen enligt skolan. Har nämligen idag varit och skrivit mognadsprovet. Ett prov som kollar upp om man själv skrivit examensarbetet och granskar språket. Det känns helt omöjligt att säga hur det gick, har ingen aning om vad de förväntar sig av en. Kan bara hoppas att det är igenom, annars blir det ganska knappt att hinna bli färdig till jul.

Kommer att tillbringa hela helgen i Helsingfors. Kan tyckas det är lite smålustigt att jag annors är hemma i Pargas hela tiden men stannar kvar i Helsingfors sen då det är Farsdag och allt. Vilket det ju är på söndagen. Men då jag på måndagen skall presentera examensarbetet känndes det som det rätta att bli kvar här. Pappa lovar jag fira efter jag tagit mig tillbaka till Pargas på måndagen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det går nog bra, ska du se. Sånt arbete som ni har gjort, så kan du int annat än vara mogen :-) Ha det så skönt i storstan.

2010-11-13 @ 00:57:01
URL: http://bloggen.fi/vardagsparlor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0