Farsdagssöndag på annan ort

Har idag haft turen att bli bjuden på en super god middag med lindströmsbiffa, potatis och chaminjonsås. Till efterrätt serverades sen ugnsäpplen med creme vanilla. Mumsigt värre var de :) O som kronan på verket var ju förståss sällskapet :) Tack Minna och Anders för en trevlig eftermiddag på en annars grå söndag.

Far min har jag naturligtvis ringt och gratulerat och presenten får han imorn då jag kommer tillbaka till Pargas. Imorn blir det så dags för presentation av examensarbetet. Efter det skall vi ännu opponera ett arbete. To do listan vad gäller skolan kortas av med stormsteg nu. Härligt värre! I stor sett direkt då jag landat i Pargas imorn skall jag bege mig iväg till bollhallen, då står åboländskt handbolls derby på programmet. PIF-ÅIFK i finska cupens kvarstfinal!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va roligt för dig med lite sällskap..och MYCKET lycka till imorgon..pusseli pussss... :-)

2010-11-14 @ 22:06:29
URL: http://bloggen.fi/vardagsparlor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0