Status

Idag har jag varit exakt fyra veckor utan godis. Nåt jag aldrig trodde skulle hända. De som känner mig vet vilken godisråtta ja e. Ännu är det dock en tid kvar till julafton. Men har jag klarat mig så här länge klarar jag helt säkert ända till jul :)

En vecka sedan jag skadade knät nu och ännu går det varken att sträcka det fullständigt eller böja det fullständigt. Frustrerad e minst sagt vad jag e, vill springa, hoppa, träna och kasta boll...NU! Gången min sir för jävlig ut då inte knät går att sträcka, annars är det inte såå stora problem att stöda på det. Blir nog en tur till bollhallen ikväll ännu för att kolla på träningarna, klarar int av att bara sitta hemma o int göra nånting.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du..duktig har du varit..tusen gånger duktigare än mor din..är det verkligen fyra veckor nu??

2010-11-08 @ 20:40:46
URL: http://bloggen.fi/vardagsparlor
Postat av: Helena

Vad duktig att vara godisfri så länge. Jag är väldigt svag för choklad etc så det slinker ner lite då och då... tror inte jag skulle kunna sluta :P

2010-11-15 @ 11:33:54
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0