Av och an

Kom till Helsingfors igår och har nu sovit en natt och det börjar igen bli dags att packa ihop kassen för att ta sig Pargas igen. Pappa är i Helsingfors så får åka hem med han, men före han kommer skall jag ta itu med vår snuskigt skitiga WC. Orsaken till att jag till största delen hänger i Pargas nuförtiden e ju Handbollen. Egna träningar två gånger i veckan (månda, torsda) och därtill hängerjag allt som oftast på Elins träningar (oftast på 2/3). Skulle gärna ha en egen lägenhet i Pargas eller åbo men då jag ännu int vet vart jag kommer börja jobba är det lite svårt...har int råd att ha två lägenheter precis.

I måndags fick vi våra spelkläder för säsongen, o döm om min förvåning då alla andras spelskjortor kommit förutom min. Eller egentligen var jag inte så förvåndad, de e just typiskt. Får lov att spela med en annan nummer åtminstone första matchen. Första matchen som för övrigt är nu på lördag, börjar bli lite smånervöst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0