Igår

Igår satt vi med Jenny efter skolan och skrev på examensarbetet. Vi skrev, fundera, rätta och skrev ända tills precis ALLT var skrivet :) Med andra ord är det bara korrekturläsningen som kvarstår, om handledare e nöjd då vill säga. Vi satt och skrev ända till tio på kvällen vilket betydde att jag missade handbollsträningen i Pargas. Men de var nog väl värt den uppoffringen.

Imorse vaknade jag sen med ett rödsprängtöga, ögoninflammation månne? Ringde hälsostationen men alla läkartider för idag var slut. Fick rådet att trippa till apoteket för att införskaffa något att pusta ögat med. Om de inte ger med sig är det bara att kontakta läkare. Hoppas färgen lite lättar under helgen, sir inget vidare vackert ut kan ja säga...Ikväll kommer jag hem till Pargas igen, mamma är i Helsingfors så får åka bil hem. O medans mamma gått på stan har Ebba hållit mig sällskap hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

bra val ;) hon har så mkt fint!

allt bra annars då?

2010-10-11 @ 13:24:15
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0