Torsdag 14.10

Igår började jag dagen på ett annorlunda men mycket roligt sätt. Var nämligen på babyrytmik med min kusin på morgonen. Vi sjöng, spelade, klappade i händerna och dansade. De va så himla roligt och si på de små som verkligen tyckte om de :) Efteråt var Edith riktigt slut och somnade direkt i bilen, och sov länge ute i vagnen. Efter sovandet åt vi lunch allihop tillsammans, jag, mamma, Kajsa och Edith. Fick ett jätte vackert halsband av Kajsa då hon kom, tack jätte mycket! Skall lägga upp en bild på de oxå bara jag får fram kameran :)

Lite senare var det sen dags att bege sig ut i höstrusket för att rasta hunden. Fick mamma med mig så behövde inte gå ensam. Men de va kallt, vått och blåsigt...brrr! Men trots vädret kan man ha lite kul med kameran ;) På kvällen var det sen sista handbollsträningen inför säsongens första match...lördagen kommer bli en lång men spännande dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0