Vartifrån?

Mitt i allt från ingenstans smög sig en små täppt näsa o en svaghetskänsla i kroppen fram efter skoldagen idag. En skoldag fylld med drama föreställningar (håller min först på torsda), drama övning och examensarbets handledning. Aningens besvika blev vi då vår handledare inte fått mailet med vårt arbete pga strul och därmed inte hade läst igenom det. Ut kom vi ändå båda två med musten totalt utsugen, en massa smått smått som det här skulle ni kunna tänka på, har ni tänkt på det här, hur skulle det vara att tillägga det här och så vidare. Snällt satte vi oss sen ner och rättade, fixade och donade. Nöjd påstod hon sig ändå vara över att vi faktiskt kommit så långt som vi gjort.  Nu återstår endast resultatredovisningen, slutsaterna, abstrakten och en massa korrekturläsning.

Imorn fundera jag ta mig in till stan och stockmann en sväng, hullut päivät eller galna dagar börjar juh. I och för sig är jag inget stort fan av dessa galna dagar. Allt för mycket folk och totalt galna är dom. Men det hör ändå till att kika in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0