En sista tentamen

Jag som i vintras/våras trodde att jag skrev min absolut sista tent, förutom mognadsprovet då. Detta då breddstudierna brukar innehålla massor med rapporter och produktioner istället för tent. Men tji fick jag. Breddstudien välbefinnande i arbetet som jag går för tillfället innehåller en tent. En tent som är insatt till imorgon. Därmed har precis hela denna dag ägnats åt tenttläsning. Ett underkänt resultat är inget alternativ för min del, för isånafall finns det nämligen risk för att jag inte får min examen innan jul. Vilket jag har siktet på. Nu är det ändå dags att lägga allt material åt sidan för att bearbeta all kunskap under natten. 9.15 sätter jag mig vid bänken i klassrumet för att skriva min absolut sista kurstentamen. Den här gången kan jag säga det med säkerhet!

Kursen innehåller för övrigt oxå en drama del. Emellanåt kan man fundera om det är en högskola eller lekskola man går i. 40% av kursvitsordet bedöms utifrån en dramatisering av en vetenskaplig artikel. Jag är fundersam och förstår definitivt ingenting av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0