En tom vecka

De e va de varit här på bloggen. Själv har jag flugit och farit. Under en veckas tid har jag hunnit vari två gånger av och an till Helsingfors för skola, haft två handisträningar, vart till optikern för att kolla linserna och varit med på Elins träningar.

Senast igår kom jag hem från Helsingfors med tåg. Och vad är inte mer typiskt än att vagnen var min plats fanns var stäng då jag klev på i stan. Så istället för att lugn sätta ner mig på en "egen" plats fick jag springa runt i hela tåget för att hitta en plats man kunde hoppas skull vara ledig. Ren i böle fick jag stiga upp och byta plats. Detta var tredje gången på en relativt kort tid som det någon vagnen min plats är i är stängd. Som tur var öppnades vagnen då vi kom till Esbo och jag kunde ta mitt pick o pack och sätta mig ner på en plats i lugn och ro. Kunde till och med plocka fram datorn för att skriva ett artikelsammandrag till examensarbetet. Efter en kort stund hemma var det bara att plocka på sig träningskläderna och bege sig till sarlinska för träning. Blev tyvärr inte så himla mycket tränande för min del pga av ett kronglande framlår med en lätt sträckning. Får väl lov att på måndagen innan träningen fa på en kort länk för att få benen ordentligt uppvärmda inna  träningen.


En bil från sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0