Fredag

Fick idag min "lilla" beställning på linser. 120 par, de torde räcka i 4 månader ifall jag använder dem dagligen. Har inte fått så himla mycket annat gjort idag, har inte ens varit ut och gå med Ebba...uups. Gör det bara jag kommer hem från Elins träning. Får väl om sådär en halvtimme börja ta mig till PIUG. Skall nämligen tejpa en flickas knän innan deras träning. Förrästen fyllde världens bästa pappa år igår oxå, så ett stort Grattis till honom!


Dessutom är det sista dagen det ser ut såhär hos oss. I tre veckors tid 3 ggr/dag har vi putsat och droppat i örat på Ebba då hon haft öroninflammation...eller svampinfektion som hundarna har. Hon har int alls varit förtjust i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0