Frisk luft

Var i förmiddags på en lång promenad med med pappa och Ebba. Tog en ny väg för mig som pappa ibland brukar gå, speciellt vid vacekrt väder. En promenad genom skogen. Var en riktigt kiva runda och Ebba njöt förståss fullt ut då hon fick springa löst den stösta delen av vägen. Men med inget annat än tid och vackert väder en söndag förmiddag förlängde vi ännu rundan med en timme. Så tillsist var vi ute 2 timmar, hur skönt som helst. Och Ebba var totalt slut efteråt, utslagen på golvet låg hon. Hade packat kameran med mig för att få nåt höstigt på bild, nåra få bilder lyckades jag knäppa.


Efter Elins handbollsträning tog jag, pappa och Elin på oss tossorna igen för en kvällspromenad med Ebba. En kort promenad i mörkret. Så idag har jag fått både frisk luft och massor med motion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0