Studera en sönda?

Blev en lite anna dag än jag planerat igår. Istället för att sammanfatta artiklar och kvalitetsgranska artiklar till examensabetet som planerat fo jag en stund med mamma och mommo till åbo. Hem därifrån kom jag med en ny tröja och ett par nya BH:n. Men med kniven mot strupen fick jag ändå lite skrivet då jag kom hem, innan vi satte oss och kollade på film med mamma.

Detta betyder nu att jag får ägna min söndag heelt till studier, dvs examensarbete. Har nämligen dyrt och heligt lovat Jenny att ha artiklarna färdiga till tisdagen. Blir säkert till o skriva imorgon oxå. Så har för ett par timmar sedan intagit min vanliga studiepostion (sittande i sängen med datorn framför mig och artiklarna runtomkring hela sängen). Bara en sak som fattas, något GOTT att knapra på. Kanske jag måste ta en paus i skrivandet för att ett butiksbesök? Lite senare ikväll blir det handboll, Elins träning denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0